Een bedrijfsovername, een nieuwe vestiging of een ferme uitbreiding, dat zijn écht momenten om met uw onderneming in de pers te verschijnen. En ik help u daar graag bij. Niet alleen bij de communicatie rond uw overname en het schrijven van een persbericht, maar evenzeer bij het verspreiden van dat nieuws.
Er is geen beter moment dan een bedrijfsovername of een nieuwe vestiging, de oprichting van een dochterbedrijf, een verhuis, een fikse uitbreiding van uw gebouw, … om in de pers te komen. En dan is een goed geschreven persbericht de perfecte start van uw perscampagne. U hoeft niks zelf te doen: COMtext schrijft het persbericht voor u en verspreidt het naar alle interessante kanalen.
Met mijn uitgebreide ervaring, eerst als journalist, en sedert een aantal jaren als tekstschrijver van perscommuniqués, weet ik van wanten. Ik schrijf niet alleen uw persbericht. Ik zorg ervoor dat het bij de juiste mensen in de juiste media terecht komt. En ik sta ook in voor een voortdurende opvolging. Zo verschijnt uw persbericht over uw bedrijfsovername in de krant, in (gespecialiseerde) magazines en misschien zelfs op tv of op de radio.
Er zijn tal van redenen waarom u nu het moment moet aangrijpen om in de pers te komen. Heel wat voordelen komen uw kant op. Zo staat uw bedrijf op een heel positieve manier in de kijker. Nog meer mensen leren uw onderneming kennen. Uw imago krijgt een flinke boost…
Vaak wordt er al in de wandelgangen gefluisterd over een mogelijke overname. Met een goedgeschreven en wijd verspreid persbericht bent u al deze geruchten voor.
Of u nu werkzaam bent in de bouwsector, projectontwikkeling, de dienstensector, de medische sector, de retail, de IT-sector,… Ik breng uw nieuws over uw uitbreiding of overname van een ander bedrijf met dezelfde expertise en dezelfde gedrevenheid. Samen met u bekijk ik graag hoe en wanneer we uw nieuws in de pers brengen. Een eerste overleg is altijd gratis én vrijblijvend. Net zoals de offerte.
U kunt uiteraard ook omwille van ander nieuws in de pers verschijnen. Denkt u maar aan een nieuw product of een revolutionaire, nieuwe dienst die u aanbiedt. En er zijn nog vele andere redenen.