De introductie van een nieuw product is inderdaad een fantastisch moment om met uw onderneming in de pers te komen. En daar helpt COMtext u graag bij!
Heeft u geen nieuw product om te introduceren? Er zijn ook andere actuele aanleidingen die interessant zijn om uw onderneming in de media aan bod te laten komen.
Als u een nieuw product lanceert, een tot nu onbestaande nieuwe dienst aanbiedt, dan is dat hét moment bij uitstek om uw bedrijf uitgebreid in de pers te laten verschijnen. En dan is een goedgeschreven persbericht de ultieme start van uw mediacampagne. Met heel wat jaren ervaring als journalist en tekstschrijver van persberichten, kan ik u uitstekend helpen.
Niet alleen wat vorm en tekstvereisten betreft, help ik u uit de nood. Ik maak voor u ook gebruik van de talrijke relaties die ik heb met de pers, met journalisten en redacties. Zo schrijf ik niet alleen uw persbericht. Ik zorg er ook voor dat het bij de juiste mensen terecht komt en daadwerkelijk in de krant, in een magazine, op een nieuwswebsite, op tv verschijnt en/of op de radio te horen is. U kan gerust een beroep doen op mijn jarenlange ervaring als tekstschrijver van persberichten.
Waarom zou u een persbericht over een nieuw product laten schrijven? Omdat u er tal van voordelen zal door ondervinden:
Ontdek nog andere voordelen van een persbericht over een nieuw product .
Nee, ik heb talloze persberichten geschreven voor tal van sectoren. Of u nu een revolutionair product of gloednieuwe dienst aanbiedt in de bouw, de medische sector, de retail, de dienstensector, projectontwikkeling, … Ik schrijf met evenveel vakmanschap en toewijding uw perscommuniqué. Het belangrijkste is dat uw product of dienst écht nieuw en bijzonder is. Ik bekijk graag samen met u de nieuwswaardigheid van uw product of dienst.